.Hati Bengkak n Bernanah

Hari ini umi nak cerita fasal Hati Bengkak n Bernanah

Ade kustomer tanye ayahnya hadapi masalah hati Bengkak,dokter tak bagi ubat.

[2/13, 11:34 AM] +60 11- Wsalam.doktor ckp hatinya bengkak tapi sampai sekrg tak bg ubat.ingat nak cuba shaklee
Bapa Umur 74 thn. Berat bdn dr 67 kpd 59 kg.mkn tak lalu..
[2/13, 11:35 AM] +60 11-: Set hati vivix, dtx dan omega guard ok tak? Ke ada nak tambah?
[2/13, 11:42 AM] +60 12-: Memang tiada ubat untuk masalah hati bengkak

Bagi :

Vivix
Omega

DTX
Nutriferon
[2/13, 9:03 PM] +60 12-: Kes suami umie Shima ni..

Bukan je bengkak hati..tp dh infection & bernanah..
Alhamdulilah..semua dh berakhir dgn sgt memuaskan.
Bg vitamin & dises yg sama diatas tu. Ni👇lapuran ultra sound .

[2/13, 9:06 PM] +60 12-: Rawatan mengambil masa 1 thn..menjalani 3 x imbasan ultra sound & 1× ct scan
[2/13, 9:06 PM] +60 12-: Mmg tiada ubat2an di bekalkan.

Ambillah vitamin Shaklee untuk merencatkan virus merbahaya dalam badan. Hati Bengkak bernanah jiran umi ambil Vivix Shaklee dah baik sekarang. Kalau harapkan ubat memang takde ubat. Vivix,omega DTX n nutreferon untuk hati Bengkak dan bernanah. Meh ambil suplemen Shaklee bersama umi. Jangan kerana sayangkan duit hingga kesihatan terabai sehingga akhir membawa maut tiada gunanya lagi.

Vivix untuk canser, diabetis,strok, sakit jantung ,hati bengkak dan bernanah. Suami kawan umi yang hati Bengkak dah sembuh makan Vivix,omega DTX dan nutreferon.

Meh ambil vitamin Shaklee dengan umi,umi bagi cara makan yang betul dan berkesan. Jiran umi hati bernanah juge makan Vivix baik sembuh seperti sediakala

Wasap umi 60194052553