€        .Keajaiban Vita C Shaklee

Hari ini umi nak ceritakan Keajaiban Vita C Shaklee 

NAPE KENA AMIK MEGA DOSE VIT C?
( utk vit istilah mega dose bkn istilah overdose yg sinonim dgn ubat)

Selamat ke amik lebih?

Vit C adalah vitamin larut air(water soluble vit)..ia akn keluar melalui air kencing jika berlebihan.

Sebab tu ada isu kata klu mkn byk air kencing mahal? Sebenarnye keperluan harian DV atau RDA (yg di rumus pd thn 60an) adalah 60mg..pd waktu tu penyakit utama adalah scurvy je..hari ni dgn pencemaran udara,bahan kimia dlm mknnn dan minuman,masalah penyakit bjangkit yg mjadi wabaq..keperluan vit C adalah jauh lebih tinggi. Pakar pemakanan syorkn 3000 mg sehari..bahkn utk penyakit kronik lebih tinggi..sbb vitamin c di perlukn utk nyah toxin..utk repair kerosakan sel dan utk tingkatkn sistem imun tubuh.

Vitamin tak sama dgn ubat..ubat kena ikut dose saranan doktor..vitamin di amik ikut keperluan badan dan keperluan semasa.

Selamat ke? Mmang slmt jika anda amik supplement semulajadi yg d uji oleh sains dan masa yg lme.

Tak rosakkn buah pinggang ke?

Ayahanda dah amalkn mega dosing ni 4-5bj 2x sehari sejak 15 thn yg lps..buah pinggang ok je..malah beratus ribu org yg amalkn sejak 60 thn dulu pun masih sihat segar bugar pun.Kami dah jumpa mereka ni sewaktu US conference Julai 2019 Las Vegas.

Tp klu vitamin yg synthetic(tak asli) dan tak di uji kami tak jamin sbb mereka letak bahan pengawet,perisa dan pewarna tiruan..kebanyakan vit C d pasaran di buat dari ascobic asid..jenama shaklee gunakn bioflvonoids complex dan shaklee gunakn kaedah sistem larutan”sustained released”.Shaklee tambah dgn ujian “bio availibility test” bg pastikn ia mudah d serap dlm darah serta dpt di menafaat oleh badan manusia.

Vit C 500 SR mg larut 100mg setiap jam selama 5 jam utk bri impak kesihatan optima serta mbantu rawatan penyakit kronik.

Jd usah was2..amalkn mega dose anda akn cinta vit C ni mcm ayahanda sendiri mencintainye sejak hampir 30thn yg lalu.

Meh ambil Vita c Shaklee bersama umi, antibiotik yang selamat dan semulajadi. Harini offer Vita c Shaklee. Hari ini anda beli Vita c 2 dapat diskaun 5% .

Nak TAMBAH DUIT, tapi tak tahu cara? Wasap utk 10 ORG anak didik sahaja.
PELAJAR & SURIRUMAH diutamakan. Inbox sis👌

#sustainedReleased
#antioxidan
#awetmuda
#naturalsupplement
#bioflvonoids